Close X

Vanaf heden behoren Bizztravel wintersport en Golftime tot dezelfde organisatie.

Bij Golftime heeft u keuze uit meer dan 200 golfvakanties naar 22 bestemmingen.

Ga nu naar Golftime
U bevindt zich hier:
Bestemmingsfoto

Contact


Bizztravel is de reisorganisator van alle reizen op deze website. Wij zorgen voor het contact met de verschillende uitvoerders en zijn uw aanspreekpunt tijdens uw reis. Vragen of opmerkingen over uw boeking? Neem gerust contact met ons op en wij zullen u op een goede en vriendelijke wijze helpen.

Telefonisch
Wilt u iets vragen of telefonisch uw vakantie boeken?
Wij zijn 7 dagen per week te bereiken via telefoonnummer 0900-9350 (€ 0,50 per gesprek).

De openingstijden van ons call-center zijn:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
Zon- en feestdagen: 12.00 - 15.00 uur

Vanaf 1 april heeft het call-center de volgende openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09.00-18.00 uur
Zaterdag: 10.00-17.00 uur
Zon-en feestdagen: gesloten

Vanuit het buitenland: 0031 50 3666333

E-mail
Stel gerust uw vraag via onderstaand formulier. Gaat uw vraag over uw boeking dan is het handig om het reserveringsnummer erbij te zetten. Zo kunnen wij uw vraag sneller beantwoorden. Wilt u geen gebruik maken van het formulier? Wij zijn ook te bereiken op dit e-mailadres:  klantenservice@bizztravel.nl


De velden met een * zijn verplicht in te vullen.


Adres
Bizztravel B.V.
Folkingestraat 34
9711 JX Groningen

Fax.: 050-3138627
Kvk: 02041160 Groningen
BTW nr.: NL96.32.694.B.01
Banknummer:
IBAN: NL68DEUT0570621259
BIC: DEUTNL2N

Als uw reis niet helemaal naar wens verloopt
Uiteraard doen wij er alles aan om u en uw reisgenoten een geweldige vakantie te bezorgen. Toch kan het voorkomen dat iets niet helemaal naar wens verloopt. Als u dit direct meldt bij de juiste persoon is de kans groot dat er snel een passende oplossing gevonden kan worden.

Bent u niet tevreden over de accommodatie? Meldt u dat dan direct:

  • aan de receptie van de accommodatie;
  • aan onze reisleiding in de plaats waar u verblijft of aan ons hoofdkantoor in Nederland.
Heeft u klachten of opmerkingen over de busreis? Dit mag u direct aan de chauffeurs laten weten.

Kunt u niemand bereiken of vindt u dat de klacht niet goed wordt opgelost? Neem dan meteen vanaf uw vakantiebestemming contact op met ons hoofdkantoor in Nederland via 050-3666310 of klantenservice@bizztravel.nl.

Vindt u dat de klacht ook daarna niet goed genoeg is behandeld? Dan mag u uw klacht per brief of e-mail naar onze klantenservice sturen. Doe dit binnen 1 maand na afloop van de reis.

Belangrijk is dat u uw klacht bij ons meldt terwijl u op uw bestemming bent. Vul ook een klachtenformulier in, zo weet u zeker dat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, krijgt u binnen 14 dagen van ons een ontvangstbevestiging. De klacht zal binnen 4 tot 6 weken in behandeling worden genomen.

Kan de ingediende klacht niet naar wens door ons worden opgelost? Dan kunt u een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie. Dit kan via www.sgc.nl.

Wij vinden het belangrijk om te weten hoe uw reis bevallen is. Per e-mail ontvangt u na thuiskomst een enquêteformulier. Mocht u informatie hebben om de kwaliteit van onze reizen te optimaliseren of om nieuwe bestemmingen te programmeren, dan horen we dat graag!

Heeft u vragen met betrekking tot bovenstaande of wilt u meer informatie? Laat het onze klantenservice het dan per e-mail weten via klantenservice@bizztravel.nl.

Veilig en eenvoudig boeken

  • Sinds 2005 lid
    Thuiswinkel waarborg

  • Betalen met iDeal
    of op factuur

  • 1000eveiligd
    boekingssysteem

Volg Bizztravel: