Close X

Vanaf heden behoren Bizztravel wintersport en Golftime tot dezelfde organisatie.

Bij Golftime heeft u keuze uit meer dan 200 golfvakanties naar 22 bestemmingen.

Ga nu naar Golftime
U bevindt zich hier:
Bestemmingsfoto

Contact


Heeft u vragen of opmerkingen over uw boeking dan kunt u ons altijd telefonisch of via onderstaand webformulier bereiken. U wordt vervolgens door één van onze medewerkers op een vakkundige en vriendelijke wijze geholpen.

Telefonisch
Heeft u vragen of wilt u telefonisch boeken?
Belt u dan telefoonnummer 0900-9350 (15 c.p.m.).

De openingstijden van het call-center zijn:
Maandag t/m vrijdag: 09.00 - 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
Zon- en feestdagen: 12.00 - 15.00 uur


Openingstijden feestdagen 2014


Koningsdag za 26 april 12.00-15.00 uur
1e paasdag zo 20 april 12.00-15.00 uur
2e paasdag ma 21 april 12.00-15.00 uur
Bevrijdingsdag ma 5 mei 09.00-21.00 uur
Hemelvaartsdag do 29 mei 12.00-15.00 uur
1e pinksterdag zo 8 juni 12.00-15.00 uur
2e pinksterdag ma 9 juni 12.00-15.00 uur

Vanuit het buitenland: Tel : 0031 50 3666333

E-mail
Gebruik onderstaand formulier om uw vraag te stellen. Gaat uw vraag over een boeking, dan vragen wij u om ook het reserveringsnummer in te vullen. Zo kunnen wij uw vraag sneller beantwoorden. Wilt u geen gebruik maken van het formulier? Stuur dan uw vraag per e-mail naar klantenservice@bizztravel.nl


De velden met een * zijn verplicht in te vullen.


Adres
Bizztravel B.V.
Folkingestraat 34
9711 JX Groningen

Fax.: 050-3138627
Kvk: 02041160 Groningen
BTW nr.: NL96.32.694.B.01
Banknummer:
IBAN: NL68DEUT0570621259
BIC: DEUTNL2N

Heeft u een klacht?
Bizztravel zet zich tot het uiterste in om u en uw reisgenoten een geweldige vakantie te bezorgen. Desondanks komt het in sommige gevallen helaas voor dat niet alles vlekkeloos verloopt. Bent u bijvoorbeeld ontevreden over uw accommodatie, meldt u dit dan alstublieft aan de receptie van uw accommodatie en aan de reisleiding van Bizztravel ter plaatse.

Kunt u niemand bereiken of wordt de klacht in uw ogen niet naar behoren opgelost, neem dan meteen vanaf uw vakantiebestemming telefonisch of per fax contact op met ons kantoor in Nederland. Ons servicenummer is 24 uur per dag bereikbaar en vindt u in uw reispapieren. Dit is absoluut noodzakelijk omdat Bizztravel op het moment dat u uw klacht kenbaar maakt vaak meteen nog iets kan doen. Na uw vakantie is het namelijk niet meer mogelijk de problemen te verhelpen.

Wanneer klachten op de bestemming niet gemeld zijn en hiervoor geen klachtenformulier ingevuld is, worden deze in Nederland niet in behandeling genomen. Om uw klacht uiteindelijk correct af te kunnen handelen, dient u deze na thuiskomst, tot één maand na afloop van de reis, nogmaals schriftelijk of per e-mail in te dienen bij onze klantenservice. Niet op de bestemming gemelde klachten worden niet in behandeling genomen.

Zodra wij uw klacht ontvangen hebben, krijgt u binnen 14 dagen van ons een ontvangstbevestiging. De klacht zal binnen 4 tot 6 weken in behandeling worden genomen.

Wij vinden het belangrijk om te weten hoe uw reis bevallen is. Per e-mail ontvangt u na thuiskomst een enquêteformulier. Mocht u informatie hebben om de kwaliteit van onze reizen te optimaliseren of om nieuwe bestemmingen te programmeren, dan horen we dat graag!

Heeft u vragen met betrekking tot bovenstaande of wilt u meer informatie? Laat het onze klantenservice het dan per e-mail weten via klantenservice@bizztravel.nl.

Veilig en eenvoudig boeken

  • Sinds 2005 lid
    Thuiswinkel waarborg

  • Betalen met iDeal
    of op factuur

  • 100% beveiligd
    boekingssysteem

Volg Bizztravel: